12.1.13

Вітання


Щиро вітаємо вас, шановні краяни, з Новим роком та Різдвом Христовим!
Він, вічний Бог, втілившись в маленьке дитятко, прийшов у наш світ, щоб темряву прогнати, щоб у Його світлі люди ходили стежками правди. Предвічний Бог принизив себе, прожив життя, щоб навчити людей любові, померти, воскреснути, показавши зрозумілою мовою нам людям незмінну, безмежну любов Небесного Батька до нас, мешканців землі, дітей своїх.
У ці дні, коли християни відзначають народження Христа, ми можемо більше часу приділити над роздумами про Його обітниці: «Чого око не бачило та вухо не чуло, те Він приготував тим, хто Його любить». Усе, що нам потрібно, — це в покорі схилити свої коліна, як мудреці і пастухи, перед Вічним Богом, колись народженим на нашій землі, а нині живим, щоб Він увійшов у наше серце, а тоді ми з подякою скажемо Йому: «Слава Богу». Нехай цього року Його мир наповнить ваші серця, вашу сім'ю, вашу родину. Нехай Він дасть усе, в чому ви будете мати потребу і помножить те, що ви маєте. Нехай зробить вас багатими настільки, щоб ви вільно ділилися своїми достатками з іншими, адже багатий не той, у кого є гроші, а той, хто багато віддає. Адже своєю жертовністю ми виражаємо подяку Богу за все, чим Він нас обдарував.
Нехай слова Христа: «Бо Я голодував і ви нагодували мене, прагнув і ви напоїли Мене, був нагий і ви зодягнули Мене, слабував і ви Мене відвідали... Поправді кажу вам, що тільки зробили одному з найменших братів Моїх, те Мені ви вчинили» Матв.25.35-40
Даруйте любов своїм рідним і близьким, своїм дружинам і чоловікам, дітям і батькам, друзям і знайомим, і особлива радість і мир запанують у вашому серці цього року. Адже все добре, що посіємо, принесе свій урожай.
3 любов’ю Алла Андрущук,
голова Тернопільського обласного благодійного фонду «Живи з надією»

No comments:

Post a Comment