16.10.12

Звернення до виборців


 кандидата у народні депутати України по одномандатному виборчому округу №86
    Шановні краяни! Дорогі виборці! Звертаюся до Вас з проханням підтримати мене на виборах до Верховної Ради 28 жовтня. Я, як корінний мешканець, знаю всі біди і проблеми нашого краю. Буду віддано вам служити. Разом з вами ми досягнемо кращого сьогодення і майбуття для нас і підростаючих поколінь. Буду з вами в радості  і в горі, дорогі мої земляки! Наш край неодмінно стане зразковим і жити тут буде престижно для всіх. Я добиватимусь підвищення заробітної платні, соціальних виплат, розвитку інфраструктури, захисту ваших громадянських прав і свобод. Обдарована молодь, завдяки моїй підтримці, здобуватиме знання у престижних вишах України. Велику увагу буду приділяти всебічному розвитку наших дітей, для яких необхідно збудувати навчальні заклади європейського рівня.
     У сьогоднішніх складних суспільно-політичних та економічних умовах у Верховній Раді потрібні сміливі люди, яких боїться влада і котрі спроможні сказати правду про злиденне життя українського народу. Саме такими є журналісти, до яких належу і я. Журналістам довіряють громадяни нашої держави, адже тільки вони можуть провести неупереджене журналістське розслідування і повідомити про це громадськість.     
Завдяки моїм публікаціям читачам стали відомі факти про зловживання високопосадовців владою, розкрадання музейних цінностей, проблеми карпатських сіл. Також жителі нашого краю від мене дізнаються про справжні екологічні проблеми у Долинському районі і Болехові, Брошневі. Гострим пером я не оминув рожнятівські і богородчанські негаразди. Добудова об’їзної  дороги у Болехові буде першочерговим моїм  кроком у парламенті.
     Незадовільний стан доріг у кожному населеному пункті не дає мені спокою, і тому ремонт та будівництво автошляхів стане одним із важливіших моїх завдань як депутата Верховної Ради. Збереження пам’яток історії і культури, відродження духовної спадщини нашого краю завжди триматиму в полі зору.    
     Щонеділі почергово братиму участь у богослужіннях в  храмах усіх населених пунктів нашого краю, а після того буду вислуховувати ваші пропозиції і прохання. Запити триматиму під контролем і після виконаної роботи звітуватимусь перед народом. Відкритість і правдивість має домінувати у наших взаєминах. Мій контактний телефон: 096 34 50 342 завжди працюватиме для вас.
     Я виріс у карпатському краї, тут пройшло моє дитинство і тут гартувався мій характер і світогляд. Я, як ніхто, розумію бідне сирітське життя і знаю, як важко знайти гідну роботу. Багато наших родичів та земляків у пошуках заробітку змушені поневірятися по чужих краях. Голосуйте за мене і ми разом будемо створювати нові виробництва, де працюватимуть наші краяни. Зарплата європейського рівня, високі пенсії і соціальні гарантії стануть ключовими для моєї роботи у парламенті. Прошу прийти і віддати свій голос за вашого друга і порадника.
Я балотуюсь до Верховної Ради не заради влади, грошей, депутатської недоторканності. Моїми пріоритетами є захист рідної нації, її мови, віри, культури і вас, дорогі краяни! 
Своїм вибором ви підтримаєте того, для кого прості трудівники – понад усе!  

З повагою,
ваш  Володимир Ліпчанський

No comments:

Post a Comment