3.8.12

Ярослав Міщук: «Довіра до платника та взаємоповага – головні принципи нашої роботи»



Головна мета будь-яких новацій це якісні зміни, корисні усім. На сьогодні платники податків потребують певних (якісних) послуг від податкової служби. 3 огляду на це перед податковою службою стоїть завдання своєчасно реагувати на потреби платників податків. Забезпечити бізнес затребуваними послугами, оперативно та на належному рівні реагувати на проблеми виробництва тепер є першочерговим завданням податкової служби. І у цьому процесі довіра до платника та взаємоповага будуть головними принципами спілкування працівників податкової служби із підприємцями. Саме на цю тему напередодні професійного свята ми спілкувались із начальником Кременецької МДПІ Ярославом Геннадійовичем Міщуком. На сьогоднішній день в Кременецькій МДПІ працює 58 чоловік: головне відділення-37, Шумське відділення 12, податкова міліція 9 . Головне відділення складається із 4 відділів та 5 секторів, обслуговує 587 юридичні особи, та 2341 фізичні особи.

- Наразі перед податковою службою стоїть завдання змінити функції від фіскальних органів до сервісної служби. Що, на Вашу думку, уже зроблено у цьому напрямку?
- Нещодавно ви були свідками відкриття сервісного центру у Кременці. Саме такі відділи допоможуть підприємцям своєчасно отримати інформацію про новації в оподаткуванні з перших вуст і мати під рукою чіткі та зрозумілі роз'яснення щодо застосування норм податкового законодавства кожному. Така консультаційно-інформаційна діяльність один із пріоритетних моментів роботи сервісних центрів. Своєчасна видача дозволів, довідок також перебуває в їх компетенції.
- Наскільки зміняться відносини із бізнесом?
- Відтепер сумлінних платників податкова служба контролюватиме менше. Це логічно та відповідає загальнодержавним тенденціям. Уже другий рік поспіль ми скорочуємо кількість планових документальних перевірок. Водночас якість податкового аудиту суттєво покращилась. До плану-графіка перевірок і надалі потраплятимуть лише ті суб'єкти господарювання, що створюють ризики для наповнення бюджету. 3 представниками бізнесу ми активно спілкуємося під час проведення зустрічей, семінарів. Однак, таке лояльне та партнерське ставлення не стосується тих підприємств, які ухиляються від сплати податків. Розвиток інформаційних технологій та аналітичні дані дають змогу податківцям майже миттєво відслідковувати сумнівні господарські операції, руйнувати схеми ухилення від оподаткування. І хоча ставимо за мету менше контролю, але більше сервісу, це стосується лише легального бізнесу.
- Ярослав Геннадійович, як нинішні зміни впливають на поповнення бюджету?
- Протягом останніх років на Кременеччині спостерігається лише позитивна динаміка щодо наповнення бюджету. Нинішній рік не виняток. За підсумками 5 місяців до Зведеного бюджету зібрано 21.1 млн грн, що на 1,9 млн грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Одним із основних досягнень Податкового кодексу України в частині впровадження новітніх технологій у податковій сфері стало подання органам ДПС податкової звітності в електронній формі за допомогою засобів електронного зв'язку та з використанням електронного цифрового підпису. А нещодавно податківці запровадили ще новий сервіс: можливість вільно завантажувати програми для створення електронних звітів та безкоштовно надавати ключі електронного підпису.
- Хто надає ці послуги?
- Будь-яку інформацію з цього питання ви отримаєте у Центрі сертифікації електронних ключів. Платники Кременеччини можуть звертатися у сектор реєстрації користувачів при ДПС у тернопільській області за адресою: м. Тернопіль, вул.. Білецька,1, 1 поверх, кабінет 122, тел. (035) 243-46-01. Крім того, започатковано новий податковий сервіс «Інформаційне повідомлення про заборгованість з податків, зборів (обов'язкових платежів)». Функціонування такої послуги забезпечують шляхом розсилки інформаційною системою ДПС України повідомлень за уніфікованою формою.
- Не секрет, що останнім часом значно посилилась боротьба із корупцією в податкових органах. Які її результатии?
- 3 метою подолання проявів корупції в органах ДПС та ліквідації перешкод, що заважають проводити підприємницьку діяльність, усунення труднощів у спілкуванні із посадовими особами, формування у громадян об'єктивної оцінки діяльності органів ДПС, запроваджено сервіс для платників податків під егідою Голови ДПС України «Пульс податкової» . Лінія працює цілодобово. Номер «Пульсу податкової»: (044) 284-00-07.
Тобто, на сьогоднішній день роботу податківців спрямовано насамперед на те, щоб відійти від фіскальних функцій і перетворити податкову на високопрофесійну службу для платників податків.
- Дякуємо за інтерв’ю і ще раз вітаємо усіх вас із професійним святом. Бажаємо добра, здоров’я та виконання усіх планів з наповнення бюджету України.

No comments:

Post a Comment