Кампанія
декларування доходів завершується
У 2013 році декларацію про майновий стан і доходи
обов’язково треба подати тим громадянам, які протягом минулого року отримували
доходи не від податкових агентів, іноземні доходи, доходи від здійснення
операцій з інвестиційними активами, від надання майна в оренду фізичним особам,
доходи у вигляді виграшів у гральних закладах, спадщини чи подарунків та інші
доходи, які не були оподатковані протягом року при їх виплаті, але не є
звільненими від оподаткування.
Задекларувати свої доходи
мають і ті громадяни, які перебували у трудових відносинах з двома або більше
податковими агентами, і при цьому загальна річна сума таких доходів перевищує
120 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня 2012
року, тобто - 128 тисяч 760 гривень.
Декларація
заповнюється особисто платником податку або його уповноваженою особою та
подається до територіального підрозділу Міндоходів за місцем реєстрації.
Для зручності обслуговування громадян і підприємців у 2013 році на веб-порталі Міндоходів працює сервіс «Заповнення декларації OnLine», який дає змогу заповнювати декларацію в електронному вигляді. Для користування цією послугою платнику необхідно мати електронний ключ цифрового підпису та відповідне програмне забезпечення, які надаються безкоштовно.
Нагадуємо, що деклараційна кампанія наближається до
завершення. Граничний термін подання декларації про майновий стан і доходи – 30
квітня 2013 року.
Плануєте змінити вид діяльності – подайте відповідну
заяву
Для того, щоб внести зміни до раніше виданого свідоцтва
платника єдиного податку в частині видів господарської діяльності, суб’єкту
господарювання слід подати відповідну заяву. Така заява подається до територіального підрозділу Міндоходів за місцем реєстрації платника. Винятком є ситуація, коли
планований вид діяльності не дає права представникам бізнесу застосовувати
спрощену систему оподаткування та є підставою для анулювання свідоцтва платника
єдиного податку.
Зміни щодо видів господарської
діяльності вносяться до свідоцтва платника єдиного податку підрозділами Міндоходів в день подання заяви.
Водночас, раніше видане свідоцтво
за бажанням платника може бути замінено та отримано нове, у разі наявності
відповідних обставин (зміна найменування суб’єкта господарювання, податкової
адреси, місця провадження діяльності або видів господарської діяльності).
Оригінал свідоцтва зберігається у
платника податку, а його копія - на робочому місці найманого працівника (за
його наявності).
Варто нагадати, що форма заяви, що подається до територіального підрозділу Міндоходів для внесення змін до свідоцтва платника єдиного податку
затверджена наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2011р.
№ 1675 «Про затвердження форми свідоцтва платника єдиного податку та
порядку видачі свідоцтва, форми та порядку подання заяви про застосування
спрощеної системи оподаткування та форми розрахунку доходу за попередній
календарний рік».
***
Нагадаємо, що Указом Президента України від 24.12.2012
№726/2012 утворено Міністерство доходів і зборів України шляхом
реорганізації Державної податкової служби України та Державної митної служби
України, поклавши на Міністерство, що утворюється, функцію з адміністрування
єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Головне
управління Міндоходів
у Тернопільській області
На неповнолітню дитину реєстраційний номер облікової картки
мають отримати батьки
Дитина, яка не досягла шістнадцяти років або є неповнолітньою і ще не має
паспорта, не може самостійно отримати документ, що засвідчує реєстрацію у
Державному реєстрі. Замість неї це може зробити один з батьків (усиновитель,
опікун, піклувальник). Для цього необхідно пред’явити свідоцтво про народження
дитини та документ, що посвідчує особу одного з батьків (усиновителя, опікуна,
піклувальника). Якщо свідоцтво про народження дитини видане не українською
мовою, то треба подати засвідчений у встановленому законодавством порядку
переклад такого свідоцтва українською мовою.
Документ, що засвідчує
реєстрацію у Державному реєстрі видається протягом п’яти робочих днів з дня
звернення фізичної особи її законного представника або уповноваженої особи до
державної податкової інспекції за місцем проживання. У такому документі
зазначається реєстраційний номер Облікової картки.
Фізичні особи - громадяни
України, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово
перебувають за межами населеного пункту проживання, отримання доходів,
місцезнаходження іншого об’єкта оподаткування, можуть звернутися за отриманням
документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, до будь-якої державної
податкової інспекції. У такому разі строк видачі документа може бути продовжено
до десяти робочих днів.
Відповідна норма передбачена
р. VII Положення (далі – Положення) про реєстрацію фізичних осіб у Державному
реєстрі фізичних осіб –платників податків. Положення та додатки до нього (форми
повідомлень, облікової картки, заяв, довідок, та ін.) затверджено наказом
Міністерства фінансів України від 06.11.2012 № 1147.
Повернути товар можна за наявності розрахункової квитанції,
що підтверджує його купівлю
Якщо покупець вирішив
повернути придбаний у магазині товар - для цього йому необхідно пред’явити
документ, що встановлює особу покупця. При здійсненні операції з видачі коштів
у випадку повернення товару сума розрахунку вказується в корінці та у відривній
частині розрахункової квитанції з математичним знаком «-» (мінус).
У разі, якщо сума коштів,
виданих при поверненні товару перевищує 100 гривень, то матеріально
відповідальна особа господарської одиниці чи особа, яка безпосередньо здійснює
розрахунки, повинна скласти акт про видачу коштів. В акті необхідно вказати дані
документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар; відомості про
товар; суму виданих коштів; номер розрахункової квитанції, що підтверджує
купівлю товару.
Акти про видачу коштів
передаються в бухгалтерію суб’єкта господарювання і зберігаються протягом трьох
років. У випадку відсутності у такого суб’єкта господарювання бухгалтерії
зазначені акти підклеюються на останній сторінці відповідної книги обліку
розрахункових операцій.
Порядок реєстрації та ведення
книг обліку розрахункових операцій і розрахункових книжок затверджено наказом
ДПА України від 01.12.2000 №614 (із змінами і доповненнями).
Зазначимо, цей Порядок поширюється на книги обліку розрахункових операцій і
розрахункові книжки, що використовуються суб’єктами господарювання при
здійсненні розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг,
крім розрахунків при здійсненні операцій з купівлі-продажу іноземної валюти.
ДПС України інформує
Кампанія
декларування доходів завершується
У 2013 році декларацію про майновий стан і доходи
обов’язково треба подати тим громадянам, які протягом минулого року отримували
доходи не від податкових агентів, іноземні доходи, доходи від здійснення
операцій з інвестиційними активами, від надання майна в оренду фізичним особам,
доходи у вигляді виграшів у гральних закладах, спадщини чи подарунків та інші
доходи, які не були оподатковані протягом року при їх виплаті, але не є
звільненими від оподаткування.
Задекларувати свої доходи
мають і ті громадяни, які перебували у трудових відносинах з двома або більше
податковими агентами, і при цьому загальна річна сума таких доходів перевищує
120 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня 2012
року, тобто - 128 тисяч 760 гривень.
Декларація
заповнюється особисто платником податку або його уповноваженою особою та
подається до територіального підрозділу Міндоходів за місцем реєстрації.
Для зручності
обслуговування громадян і підприємців у 2013 році на веб-порталі Міндоходів
працює сервіс «Заповнення декларації OnLine», який дає змогу заповнювати
декларацію в електронному вигляді. Для користування цією послугою платнику
необхідно мати електронний ключ цифрового підпису та відповідне програмне
забезпечення, які надаються безкоштовно.
Нагадуємо, що деклараційна кампанія наближається до
завершення. Граничний термін подання декларації про майновий стан і доходи – 30
квітня 2013 року.
Плануєте змінити вид діяльності – подайте відповідну
заяву
Для того, щоб внести зміни до раніше виданого свідоцтва
платника єдиного податку в частині видів господарської діяльності, суб’єкту
господарювання слід подати відповідну заяву. Така заява подається до територіального підрозділу Міндоходів за місцем реєстрації платника. Винятком є ситуація, коли
планований вид діяльності не дає права представникам бізнесу застосовувати
спрощену систему оподаткування та є підставою для анулювання свідоцтва платника
єдиного податку.
Зміни щодо видів господарської
діяльності вносяться до свідоцтва платника єдиного податку підрозділами Міндоходів в день подання заяви.
Водночас, раніше видане свідоцтво
за бажанням платника може бути замінено та отримано нове, у разі наявності
відповідних обставин (зміна найменування суб’єкта господарювання, податкової
адреси, місця провадження діяльності або видів господарської діяльності).
Оригінал свідоцтва зберігається у
платника податку, а його копія - на робочому місці найманого працівника (за
його наявності).
Варто нагадати, що форма заяви, що подається до територіального підрозділу Міндоходів для внесення змін до свідоцтва платника єдиного податку
затверджена наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2011р.
№ 1675 «Про затвердження форми свідоцтва платника єдиного податку та
порядку видачі свідоцтва, форми та порядку подання заяви про застосування
спрощеної системи оподаткування та форми розрахунку доходу за попередній
календарний рік».
***
Нагадаємо, що Указом Президента України від 24.12.2012
№726/2012 утворено Міністерство доходів і зборів України шляхом
реорганізації Державної податкової служби України та Державної митної служби
України, поклавши на Міністерство, що утворюється, функцію з адміністрування
єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Головне
управління Міндоходів
у Тернопільській області
На неповнолітню дитину реєстраційний номер облікової картки
мають отримати батьки
Дитина, яка не досягла шістнадцяти років або є неповнолітньою і ще не має
паспорта, не може самостійно отримати документ, що засвідчує реєстрацію у
Державному реєстрі. Замість неї це може зробити один з батьків (усиновитель,
опікун, піклувальник). Для цього необхідно пред’явити свідоцтво про народження
дитини та документ, що посвідчує особу одного з батьків (усиновителя, опікуна,
піклувальника). Якщо свідоцтво про народження дитини видане не українською
мовою, то треба подати засвідчений у встановленому законодавством порядку
переклад такого свідоцтва українською мовою.
Документ, що засвідчує
реєстрацію у Державному реєстрі видається протягом п’яти робочих днів з дня
звернення фізичної особи її законного представника або уповноваженої особи до
державної податкової інспекції за місцем проживання. У такому документі
зазначається реєстраційний номер Облікової картки.
Фізичні особи - громадяни
України, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово
перебувають за межами населеного пункту проживання, отримання доходів,
місцезнаходження іншого об’єкта оподаткування, можуть звернутися за отриманням
документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, до будь-якої державної
податкової інспекції. У такому разі строк видачі документа може бути продовжено
до десяти робочих днів.
Відповідна норма передбачена
р. VII Положення (далі – Положення) про реєстрацію фізичних осіб у Державному
реєстрі фізичних осіб –платників податків. Положення та додатки до нього (форми
повідомлень, облікової картки, заяв, довідок, та ін.) затверджено наказом
Міністерства фінансів України від 06.11.2012 № 1147.
Повернути товар можна за наявності розрахункової квитанції,
що підтверджує його купівлю
Якщо покупець вирішив
повернути придбаний у магазині товар - для цього йому необхідно пред’явити
документ, що встановлює особу покупця. При здійсненні операції з видачі коштів
у випадку повернення товару сума розрахунку вказується в корінці та у відривній
частині розрахункової квитанції з математичним знаком «-» (мінус).
У разі, якщо сума коштів,
виданих при поверненні товару перевищує 100 гривень, то матеріально
відповідальна особа господарської одиниці чи особа, яка безпосередньо здійснює
розрахунки, повинна скласти акт про видачу коштів. В акті необхідно вказати дані
документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар; відомості про
товар; суму виданих коштів; номер розрахункової квитанції, що підтверджує
купівлю товару.
Акти про видачу коштів
передаються в бухгалтерію суб’єкта господарювання і зберігаються протягом трьох
років. У випадку відсутності у такого суб’єкта господарювання бухгалтерії
зазначені акти підклеюються на останній сторінці відповідної книги обліку
розрахункових операцій.
Порядок реєстрації та ведення
книг обліку розрахункових операцій і розрахункових книжок затверджено наказом
ДПА України від 01.12.2000 №614 (із змінами і доповненнями).
Зазначимо, цей Порядок поширюється на книги обліку розрахункових операцій і
розрахункові книжки, що використовуються суб’єктами господарювання при
здійсненні розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг,
крім розрахунків при здійсненні операцій з купівлі-продажу іноземної валюти.
No comments:
Post a Comment