11.4.13

Дорога до Бога



У пошуках істини: «життя після життя»

(продовження)
  Сьогодні ми продовжимо розмову  про нематеріальний світ. Вона близька кожному, бо хочемо ми цього чи ні - ми вже є частиною цього світу, адже наша свідомість – не матеріальна. Нагадаю, що шведський вчений, екстрасенс, теософ Е.Сведенборг(1688-1772), якому впродовж тривалого часу дано було спілкуватися  з ангелами та духами у своїх творах написав лише те, що йому було дозволено Богом і наскільки це можливо пояснити у матеріальному світі. Адже багато речей, побачених і почутих ним, залишаються за межею людської уяви. Те, що такий стан допускається Господом, підтверджують слова із Слова Божого – Ап.Павла II посл  до Коринт. Х11. 2.3.4.5.  В свою чергу я намагатимусь викладати теми  у максимально доступній  і стислій формі,адже оригінал читається важко.
  Тема 1 «Про небеса. Єдиносущне Божество, що живе у трьох особах - Господь є Бог небес»
Те, що Господь –це Пресвятая Трійця, нероздільно одна в Своїй всебезконечно перевищуючій істоті, є Богом небес, в цьому люди церкви сумніватися не можуть, оскільки Він сам вчить:
    - Передав Мені все Мій Отець. Матв.XI.27; Усе, що має Отець, то Моє, через те Я й сказав, що він візьме з Мого та й вам сповістить. (від Івана XVI.15. XVII.2.) І ще: «Дана Мені всяка влада на небі й на землі.» ( від Матв. XXVII.18.) Господь сказав на небі і на землі, тому що той, хто управляє небесами, той управляє і землею, оскільки одне залежить від другого.
Ангели на небесах не можуть розділяти єдиносущне Божественне начало на три, бо вони знають і осягають, що воно нероздільно одне в Господі. Люди, які приходять на той світ з розумінням того, що Бог Отець, Бог Син і Бог Дух - це три, а не один, не можуть бути прийняті на небеса, оскільки їхня думка переходить від одного поняття до іншого, а там не можна думати про три і говорити про одного: кожен на небі говорить, як думає, бо там думка є словесною. Крім того, всі думки взаємно повідомляються  і якщо б прийшов хтось, маючи в думці поняття про три Божественних начала, а говорив би про одне, то його б відразу розпізнали і відкинули. Однак потрібно знати, що люди, які на землі не розділяли істину від блага, а віру від любові, в тому житті отримують, коли їх цьому  навчать, небесне поняття про Господа, тобто, що Він – Бог всесвіту.
      Люди церкви, які не визнавали Пресвятої Тройці, лише Бога Отця і у такій вірі утвердилися, знаходяться поза небесами, оскільки на таких людей нема ніякого натхнення з небес, де поклоняються одному Господу, єдиносущному і нероздільному. Такі люди поступово втрачають здатність бачити істину у чому-небудь. Вони стають, наче німі чи говорять, наче безумні, ходять даремно і руки у них  хитаються обвислі, наче безсилі
       Люди, які заперечували Божественне начало  Господа і визнавали лише  його людське, теж знаходяться поза небесами. Люди, які вірили у Божественне невидиме начало, називаючи його при цьому Вищим космічним розумом, через який все сталося і відкидали будь-яку віру в Господа, виявились не віруючими у ніякого Бога, тому що невидиме Божественне начало для них є та ж природа у своїх першопочатках.
(Далі буде)  


                                                                                   Надія Врочинська

No comments:

Post a Comment