У пошуках істини: «життя після життя»
(продовження)
Сьогодні ми продовжимо розмову про нематеріальний світ. Вона
близька кожному, бо хочемо ми цього чи ні - ми вже є частиною цього
світу, адже наша свідомість – не матеріальна. Нагадаю, що шведський вчений,
екстрасенс, теософ Е.Сведенборг(1688-1772), якому впродовж тривалого часу дано
було спілкуватися з
ангелами та духами у своїх творах написав лише те, що йому було дозволено Богом
і наскільки це можливо пояснити у матеріальному світі. Адже багато речей,
побачених і почутих ним, залишаються за межею людської уяви. Те, що такий стан
допускається Господом, підтверджують слова із Слова Божого – Ап.Павла II посл до Коринт. Х11. 2.3.4.5. В свою чергу я намагатимусь викладати
теми у максимально
доступній і стислій
формі,адже оригінал читається важко.
Тема 1 «Про небеса. Єдиносущне Божество, що живе у
трьох особах - Господь
є Бог небес»
Те,
що Господь –це Пресвятая Трійця, нероздільно одна в Своїй всебезконечно
перевищуючій істоті, є Богом небес, в цьому люди церкви сумніватися не можуть,
оскільки Він сам вчить:
- Передав Мені все Мій Отець. Матв.XI.27; Усе,
що має Отець, то Моє, через те Я й сказав, що він візьме з Мого та й вам сповістить. (від Івана XVI.15. XVII.2.) І ще: «Дана Мені всяка влада на небі й на землі.» ( від Матв. XXVII.18.) Господь сказав на небі і на землі, тому що той, хто управляє
небесами, той управляє і землею, оскільки одне залежить від другого.
Ангели
на небесах не можуть розділяти єдиносущне Божественне начало на три, бо вони
знають і осягають, що воно нероздільно одне в Господі. Люди, які приходять на
той світ з розумінням того, що Бог Отець, Бог Син і Бог Дух - це три, а не один, не можуть бути прийняті на небеса, оскільки
їхня думка переходить від одного поняття до іншого, а там не можна думати про
три і говорити про одного: кожен на небі говорить, як думає, бо там думка є
словесною. Крім того, всі
думки взаємно повідомляються і
якщо б прийшов хтось, маючи
в думці поняття про три Божественних начала, а говорив би про одне, то його б
відразу розпізнали і відкинули. Однак потрібно знати, що люди, які на землі не
розділяли істину від блага, а віру від любові, в тому житті отримують, коли їх
цьому навчать, небесне поняття
про Господа, тобто, що Він – Бог
всесвіту.
Люди церкви, які не визнавали
Пресвятої Тройці, лише Бога Отця і у такій вірі утвердилися, знаходяться поза
небесами, оскільки на таких людей нема ніякого натхнення з небес, де
поклоняються одному Господу, єдиносущному і нероздільному. Такі люди поступово
втрачають здатність бачити істину у чому-небудь. Вони стають, наче німі чи
говорять, наче безумні, ходять даремно і руки у них хитаються обвислі, наче безсилі
Люди, які заперечували Божественне
начало Господа і визнавали
лише його людське, теж
знаходяться поза небесами. Люди, які вірили у Божественне невидиме начало,
називаючи його при цьому Вищим космічним розумом, через який все сталося і
відкидали будь-яку віру в Господа, виявились не віруючими у ніякого Бога, тому
що невидиме Божественне начало для них є та ж природа у своїх першопочатках.
(Далі буде)
Надія
Врочинська
No comments:
Post a Comment