24.11.12

Безкровна війна Монолог Молоха



Безкровна війна
Монолог Молоха

Я – Голод! Пусті мої очі,
Я серця не маю. Й жалю.
Я з Вами весь день й проти ночі
Данину збираю свою.
 
І що мені, чи то дитина,
Чи матір, чи бабця стара…
Хай стогне уся Україна,
Відвідавши мого «добра».

Навчу їсти всяку гидоту.
І канібалізм – все це я.
«Працюю» до сьомого поту,
Тремти, українська земля.

Я - Голод!  Ламаючи долі,
Байдуже мені чийсь схлип,
Навчу відмовлятись від волі,
Й робити за страх і за хліб.

В опухлих – сповільнені рухи…
А я – тут як тут – на посту.
Вмирають… Хай мруть, ніби мухи.
Я викошу всіх. Підчисту.

У мене Наказ. Із столиці,
Тому й відбираю життя…
Всміхаюсь у ваші зіниці,
До біса усі почуття.

Я –Голод! Пора ями рити.
По трупах топчусь раз у раз,
Бо мушу всіх вас підкорити,
У мене обмежений час.

Мільйони… Які тут могили…
Як в морі у шторм чути «SOS
Та я докладу усі сили,
Щоб самі просились в колгосп.

Так вирішив наш Генеральний,
Будує суспільство нове…
Працює той план «геніальний»,
Щоб кожен знав місце своє.

І вже в кабінетах з ікрою
Складають про успіхи звіт…
Я жертви збираю без бою.
Я –Голод! Здригнись увесь світ.
                                Вячеслав Майоров

No comments:

Post a Comment