ДПС України інформує
Додаток ОК подавати не потрібно
При поданні звітності з податку на прибуток за
підсумками трьох кварталів 2012 року додаток ОК, в якому зазначався перелік
доходів і витрат в розрізі контрагентів - платників єдиного податку, подавати
не потрібно.
З Податкового кодексу України виключено норми,
які раніше зобов'язували платників податку на прибуток подавати до органів ДПС
такий додаток разом з податковою декларацією.
Відповідні зміни внесені Законом України «Про
внесення змін до Податкового кодексу України щодо державної податкової служби
та у зв'язку з проведенням адміністративної реформи в Україні» від 5 липня 2012
№ 5083-VI.
Новації для суб’єктів
господарювання – платників єдиного податку запроваджені Законом №5083-VI
З 12 серпня 2012 року введені дві додаткові групи платників єдиного
податку для фізичних – 5 та юридичних осіб – 6. Граничний розмір доходу для цих
груп встановлено на рівні 20 млн. грн. Максимальне число найманих працівників
для 5 групи – 20, для 6 – 50. Ставка податку при сплаті ПДВ – 7%, при включені
ПДВ до складу єдиного податку – 10% для обох груп.
Для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання
повинен подати до органу державної податкової служби заяву (пп.298.1.1 п.298.1
ст.298 ПКУ).
Переваги подання звітності в
електронному вигляді
Податкова служба поступово переходить від
фіскальної служби до сервісної й одним із основних напрямків є саме
запровадження електронної звітності, яка в порівнянні з паперовою має чимало
переваг. Насамперед це економія робочого часу платників податків та їхніх
коштів на придбання бланків звітних документів Також – це автоматична перевірка
звітності від наявності арифметичних помилок, оперативність обробки інформації
та її конфіденційність. Окрім того, звітність можна подавати цілодобово – 24
години на добу та 7 днів на тиждень, у тому числі у вихідні, святкові і
неробочі дні.
Щоб
подати звітність в електронному вигляді необхідно мати: доступ до мережі
Інтернет, спеціалізоване програмне
забезпечення для формування податкових документів в електронному вигляді у затвердженому
форматі, засіб криптографічного захисту інформації, чинні посилені сертифікати
ключів для платника податків і його посадових осіб та договір про визнання
електронних документів.
Сертифікати
ключів – це електронні документи, які пов’язують дані для перевірки електронних
підписів з певною особою, підтверджують ідентичність цієї особи й завіряються
електронним цифровим підписом надавача послуг — центром сертифікації ключів.
Посилений сертифікат являє собою сертифікат, який відповідає спеціальним
вимогам Закону України «Про електронний цифровий підпис» щодо обов’язкових
полів.
Для зручності платників податків щотижня в
приміщенні Кременецької МДПІ працівники сектору
реєстрації користувачів при ДПС в області управління (центру) сертифікації ключів
ІДД ДПС безкоштовно видають електронні
ключі. При собі необхідно мати наступні
документи: для фізичних осіб – підприємців: заповнені й підписані заява,
приєднання до договору та заява на реєстрацію; копії паспорта (1-4 стор.) та
облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного
коду). Для юридичної особи, окрім зазначених раніше документів, необхідно мати
також оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його
нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення); документи,
що підтверджують повноваження керівника та бухгалтера заявника (копії наказів
про призначення, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної
особи. Послуга з отримання сертифікатів відкритих ключів безкоштовна. Вся
процедура займає не більше 25 хвилин.
Податковою
службою для платників запроваджується ряд електронних сервісів, зокрема
триває розробка „Електронного кабінету платника податків”. Це дасть можливість
електронним звітувальникам без візиту у податкову з’ясувати ситуацію із сплатою
ними платежів, замовити ту чи іншу довідку, отримати необхідні роз’яснення. В
перспективі – впровадження електронного декларування доходів громадян.
No comments:
Post a Comment