22.4.13

Дорога до Бога



У пошуках істини: «життя після життя»

Тема 2 «Божественне начало Господа утворює небеса»
     Ангели у сукупності називаються небесами. Небеса як у загальному, так і зокрема складаються із Божественного начала, яке,  виходячи від  Господа, надихає ангелів і приймається ними. Це начало – це благо любові та істина віри, тому по мірі прийняття ангелами від Господа блага та  істини, вони стають ангелами і настільки ж небесами.
Кожен на небі знає, вірить і осягає, що він сам по собі не може хотіти і робити благо, не може думати істину і вірити в неї без натхнення Божого. Не тільки благо й істина, а  й усіляке життя виходять із Господа. Він –єдине джерело життя, від якого виходить не що інше, як Божественне благо і Божественна істина, які кожна людина любить. Хто приймає їх вірою і життям, той живе життям небес, а хто відкидає чи пригнічує їх, той обмінює їх на пекло, тому що перетворює добро у зло, а правду –у брехню, а отже, життя –у смерть.
   Деякі духи, які жили на землі, вважали, що добро, яке вони роблять, і правда, якій вони вірять, виходять із них самих  і є їхньою власністю: у такій вірі живуть ті, які у своїх добрих справах бачать заслугу і вимагають собі за це винагороди; такі духи не приймаються в небеса. Ці духи не приймають небесної віри, що Божественне начало Господа, прийнятне ангелами, утворює небеса.  Те, що жителі небес і сини церкви живуть в Господі, а Господь  в них, цьому вчить і сам Господь, говорячи:
   - Перебувайте в Мені, а Я в вас! Як та вітка не може вродити плоду сама з себе, коли не позостанеться на виноградині, так і ви, як в Мені перебувати не будете. Я – Виноградина, ви –галуззя! Хто в Мені перебуває, а Я в ньому, той рясно зароджує, бо без Мене нічого чинити не можете. (від Івана. XV. 4-7)
  З цього можна бачити, що Господь, мешкаючи в небесних ангелах, мешкає у всьому, що Йому належить, в тому числі у всьому небесному. Добро, що від Господа зіходить, є для ангелів сам Господь, тому що все, що виходить із Нього є Він  Сам.    
                                                                                           Підготувала Надія Врочинська

No comments:

Post a Comment